Radka HORÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

New trends in marketing and their application in practice
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy …more
Abstract:
This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier: 18749

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁKOVÁ, Radka. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications