Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi – Radka HORÁKOVÁ
Radka HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
New trends in marketing and their application in practice
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy …moreAbstract:
This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier:
18749
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Radka. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Augmentační technologie a vylepšování člověka v Deus Ex: Human Revolution
Kamil POLKO -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Marketing podniku
Klára Bagarová -
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Aleš Hron -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ