Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi – Radka HORÁKOVÁ
Radka HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
New trends in marketing and their application in practice
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy …víceAbstract:
This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
18749
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Radka. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Augmentační technologie a vylepšování člověka v Deus Ex: Human Revolution
Kamil POLKO -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Eva Fialová -
Marketing podniku
Klára Bagarová -
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Aleš Hron -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec