Mgr. Ing. Roman Sládek

Bakalářská práce

Statistické klasifikační metody hodnocení zákazníků

Statistic classification methods in customer scoring
Anotace:
Práce studuje statistické klasifikační metody hodnocení zákazníků. Řešení je založeno na použití různých typů regresních modelů. V první části jsou shrnuty základní poznatky teorie regresních modelů. V druhé části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní příklad z praxe. V rámci řešení případové studie se práce zabývá problematikou vytěžování dat ze zdrojových materiálů – internetových odpovědníků …více
Abstract:
The work studies statistic classification methods of customer scoring. The solution is based on the use of different types of regression models. In the first part the basic knowledge of the theory of regression models is summarized. In the second part the principles of these models are applied on real study. In the frame of this case study the work deals with the data mining from the source materials …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2007
  • Vedoucí: RNDr. Marie Forbelská, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Ing. Hana Kotoučková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta