Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o. – Mgr. Petra Hochmanová
Mgr. Petra Hochmanová
Diplomová práce
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
Methodology for measurement and evaluation of customer satisfaction in MS Composit ltd.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na metodiku měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o., která je ryze českou, částečně výrobní firmou působící v oblasti leteckého modelářství. Podnik expanduje většinu své produkce do celého světa. Nejprodávanějším artiklem jsou současné době RC modely letadel vyráběné z EPP materiálu (polypropylen) a příslušenství k těmto modelům …víceAbstract:
The thesis is concentrated on methodology and evaluating customer satisfaction in MS Composit ltd., which is a purely Czech and partially manufacturing company in the field of aircraft modeling. The company expands most of its production to the whole world. The most widely sold article is currently RC airplane models, made of EPP material (polypropylene) and their accessories, which were presented …víceKlíčová slova
marketingový informační systém marketingový výzkum řízení vztahů se zákazníky očekávání zákazníka orientace na zákazníka spokojenost zákazníka potřeby zákazníka hodnota pro zákazníka loajalita zjišťování dat dotazování vyhodnocování dat analýza a zhodnocení PPO (přání požadavků a očekávání) zákazníků marketing information system marketing research administration of customer relations customer expectations customer orientation customer satisfaction customer needs value for a customer loyalty data-finding surveying data evaluation analysis and evaluation of customer PPO (cz) / WDE (wishes demands and expectations)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7xlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Application, analysis and evaluation of a novel medical image annotation and segmentation tools
Jan Sucháček -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Analysis and evaluation of green infrastructure of Prague city
Anastasiia Khokhlova -
Analysis of the Financial Statements in the Novartis and Pfizer Companies and their Impact on the Management of the Company
Munira Iadgarova -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Pavla Petrová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Miroslava Trojáková