Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Ščasná Ščasná
Bc. Ščasná Ščasná
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Online marketing communication of the selected non-profit organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení povědomí o vybrané organizaci. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané neziskové organizace analyzovány. Součástí praktické …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected non-profit organization and to create proposals for its improvement. The theoretical part will deal with the tools of online marketing communication as well as with the principles for their use in connection with the raising awareness of the selected organization. In the practical part, these tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ntaq6/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠČASNÁ, Ščasná. \textit{Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/s78frj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Social Management
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková