Bc. Ščasná Ščasná

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Online marketing communication of the selected non-profit organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení povědomí o vybrané organizaci. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané neziskové organizace analyzovány. Součástí praktické …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected non-profit organization and to create proposals for its improvement. The theoretical part will deal with the tools of online marketing communication as well as with the principles for their use in connection with the raising awareness of the selected organization. In the practical part, these tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ntaq6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Sociální management