Jakub Kofroň
Bachelor's thesis
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Internet as a tool through entering the new foreign market
Abstract:
Práce pojednává o možnostech využití internetu při pronikání na zahraniční trh. Práce je na základě teoretických i praktických znalostí rozdělena na dvě základní části. První část prezentuje teoretické informace spojené s využitím internetu pro oblast podnikání. V druhé části je pozornost věnována využití teoretických znalostí v praxi. Praktická část je provázána zkušenostmi s vedením internetového …moreAbstract:
The main purpose of the Bachelor thesis is to subscribe and design optimal procedures for companies who aim to enter the new foreign market via the internet. The thesis is also based on theoretical and working knowledge. The first chapter of the Bachelor thesis is focused on demarcation internet surroundings. In addition, the first chapter highlights the main advantages and disadvantages of the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35619
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Nikola Bartoňková -
Rozhodování absolventů středních škol pro studium na vysoké škole a jejich očekávané uplatnění v porovnání s realitou na trhu práce v České republice v roce 2019
Michal Muzikář -
Akvizice jako způsob proniknutí na zahraniční trh
Ondřej Tichý -
Strategie firmy k proniknutí na tuzemský trh s fotografickou technikou a službami
Jan Kadleček -
Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh
Zuzana Marková -
Metody vstupu východního podniku na evropský trh
Mariya Kuzmenko -
Umístění českých produktů na čínský trh
Marcela INDROVÁ -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová