Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu – Martin Šaman
Martin Šaman
Bachelor's thesis
Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu
Overview of Incident management tools
Abstract:
Tato práce je zaměřena na ITIL Incident management a jeho využití. Cílem je definovat Incident management dle rámce ITIL, analyzovat trh s nástroji pro podporu Incident ma-nagement a na základě této analýzy provést vyhodnocení. V teoretické části je popsán Incident management, jeho přínosy a důležité související pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění tématu. Zároveň je zde definován podnik, pro …moreAbstract:
This assignment is focused on ITIL Incident management and its usage. The objective is to define ITIL Incident management. The next objective is to analyse market with tool to support Incident management. The last objective is to evaluate which tool is the most suitable. Incident management, its benefits and important terms which are necessary for under-standing of the topic are described in theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69686
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Jaroslav Drga
- Reader: Josef Basl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Návrh implementace procesního řízení ICT služeb pomocí cloudových řešení se zaměřením na platformu ServiceNow.
Marek Řezáč -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Poskytování ICT formou služeb
Michal Hartman -
Cloud computing - Přechod na využívání ICT jako služby ve firmě
Jiří Brož -
Analýza potřeb a návrh koncepce oddělení podpory ICT v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Projekt zavádění outsourcingu ICT zákazníka z pohledu poskytovatele služeb
Jan Turyna