Martin Šaman

Bakalářská práce

Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu

Overview of Incident management tools
Anotace:
Tato práce je zaměřena na ITIL Incident management a jeho využití. Cílem je definovat Incident management dle rámce ITIL, analyzovat trh s nástroji pro podporu Incident ma-nagement a na základě této analýzy provést vyhodnocení. V teoretické části je popsán Incident management, jeho přínosy a důležité související pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění tématu. Zároveň je zde definován podnik, pro …více
Abstract:
This assignment is focused on ITIL Incident management and its usage. The objective is to define ITIL Incident management. The next objective is to analyse market with tool to support Incident management. The last objective is to evaluate which tool is the most suitable. Incident management, its benefits and important terms which are necessary for under-standing of the topic are described in theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Jaroslav Drga
  • Oponent: Josef Basl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69686