Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu – Martin Šaman
Martin Šaman
Bakalářská práce
Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu
Overview of Incident management tools
Anotace:
Tato práce je zaměřena na ITIL Incident management a jeho využití. Cílem je definovat Incident management dle rámce ITIL, analyzovat trh s nástroji pro podporu Incident ma-nagement a na základě této analýzy provést vyhodnocení. V teoretické části je popsán Incident management, jeho přínosy a důležité související pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění tématu. Zároveň je zde definován podnik, pro …víceAbstract:
This assignment is focused on ITIL Incident management and its usage. The objective is to define ITIL Incident management. The next objective is to analyse market with tool to support Incident management. The last objective is to evaluate which tool is the most suitable. Incident management, its benefits and important terms which are necessary for under-standing of the topic are described in theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Jaroslav Drga
- Oponent: Josef Basl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Bezpečnost ICT - risk management a incident response
Michal Vajdl -
Návrh implementace procesního řízení ICT služeb pomocí cloudových řešení se zaměřením na platformu ServiceNow.
Marek Řezáč -
Zavedení Incident managementu ve středně velké společnosti
Radoslav Nagy -
Analýza bezpečnostních rizik v rámci ICT
Matěj Král -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Poskytování ICT formou služeb
Michal Hartman