Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I.stupni ZŠ – Barbora ŘÍMANOVÁ
Barbora ŘÍMANOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I.stupni ZŠ
Development of powers to learn in drama lessons at primary schools
Anotace:
V této diplomové práci s názvem Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I. stupni ZŠ v teoretické části popisuji pojmy dramatická výchova, její cíle, principy a metody a propojení dramatické výchovy s kompetencí k učení. Dále se zabývám pojmem učení a jeho členěním. V příkladech z praxe se můžete dočíst o využití kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy. Teoretické poznatky …víceAbstract:
My thesis is called Development of powers to learn in drama lessons at primary schools. In the theoretical part of this thesis I describe several terms - drama lessons, their aims, principles and methods - as well as the connection between drama lessons and powers to learn. I also deal with the term learning and its classification. You can read about exploitation of powers to learn in drama lessons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zveřejnit od: 10. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍMANOVÁ, Barbora. Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I.stupni ZŠ. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-DramV
Práce na příbuzné téma
-
Principy, modely a metody prevence a zvládání zátěže a stresu.
Marie Ondrůjová -
Principy a metody prevence a zvládání stresu u realitních makléřů
Patrik Fornůsek -
Principy, modely a metody osobního a profesního rozvoje.
Vojtěch Hynek -
Principy a metody taneční průpravy se zaměřením na práci ve skupinách v přípravném až IV.ročníku základních uměleckých škol
Barbora Kratochvílová -
Principy a metody motivace pracovníků v organizacích
Andrey Rykov -
Metody, principy a efektivita monitorace glykemie
Jana Hinzeová -
Principy a metody efektivního používání univerzálního policového zakladače
Oľga Kollárová -
Metody a principy ve výuce přírodopisu na alternativních základních školách
Radka MATĚJKOVÁ