Barbora ŘÍMANOVÁ

Diplomová práce

Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I.stupni ZŠ

Development of powers to learn in drama lessons at primary schools
Anotace:
V této diplomové práci s názvem Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I. stupni ZŠ v teoretické části popisuji pojmy dramatická výchova, její cíle, principy a metody a propojení dramatické výchovy s kompetencí k učení. Dále se zabývám pojmem učení a jeho členěním. V příkladech z praxe se můžete dočíst o využití kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy. Teoretické poznatky …více
Abstract:
My thesis is called Development of powers to learn in drama lessons at primary schools. In the theoretical part of this thesis I describe several terms - drama lessons, their aims, principles and methods - as well as the connection between drama lessons and powers to learn. I also deal with the term learning and its classification. You can read about exploitation of powers to learn in drama lessons …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zveřejnit od: 10. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘÍMANOVÁ, Barbora. Rozvoj kompetence k učení v hodinách dramatické výchovy na I.stupni ZŠ. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta