Zdeněk Ščudla

Bakalářská práce

Employer branding v investiční společnosti

Employer Branding in an investment company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě vyhodnocení současného stavu employer brandingu vybrané investiční společnosti navrhnout možné zlepšení strategického nastavení employer brandingu. Bakalářská práce je rozčleněna do tří primárních částí. Úvodní teoretická část pojímá o základní charakteristice konceptů specializující se na employer branding a HR management. Druhá, praktická, část se orientuje na …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of employer branding of a selected investment company and to propose possible improvements in the strategic setting of employer branding. The bachelor thesis is divided into three primary parts. The introductory theoretical part conceptualizes the basic characteristics of concepts specializing in employer branding and HR management. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.