Employer branding v investiční společnosti – Zdeněk Ščudla
Zdeněk Ščudla
Bakalářská práce
Employer branding v investiční společnosti
Employer Branding in an investment company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě vyhodnocení současného stavu employer brandingu vybrané investiční společnosti navrhnout možné zlepšení strategického nastavení employer brandingu. Bakalářská práce je rozčleněna do tří primárních částí. Úvodní teoretická část pojímá o základní charakteristice konceptů specializující se na employer branding a HR management. Druhá, praktická, část se orientuje na …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of employer branding of a selected investment company and to propose possible improvements in the strategic setting of employer branding. The bachelor thesis is divided into three primary parts. The introductory theoretical part conceptualizes the basic characteristics of concepts specializing in employer branding and HR management. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gg2gz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení investičního záměru autorizace nové značky pro společnost MOTORTEC spol. s r.o.
Jiří Kubját -
Investiční záměr a jeho vliv na finanční výkonnost podniku
Matěj Hradecký -
Work-life balance zaměstnanců ve velkých podnicích
Lucie Hanudeľová -
Work-life balance u pracovníků OSPOD a policistů
Klára Bartošová -
Udržování work-life balance při práci v režimu home-office
Alena Němcová -
Work-life balance v konkrétnej spoločnosti
Karin Kováčová -
Work-life balance u žen v manažerských pozicích
Lucie Souhradová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova