Vliv narativních rysů na úspěch crowdfundingové kampaně v oblasti stolních her – Šárka Páchová
Šárka Páchová
Diplomová práce
Vliv narativních rysů na úspěch crowdfundingové kampaně v oblasti stolních her
The influence of narrative features on successful crowdfunding campaigns in the field of tabletop games
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali u vybraných narativních proměnných nalezneme pozitivní vztah s úspěšným financováním crowdfundingových kampaní v kategorii stolních her. Analýza dat byla provedena na datech získaných z 328 kampaní z crowdfundingové platformy Kickstarter za pomoci nástroje LIWC2015 a následně byla provedena regresní analýza, která měla za cíl interpretování výsledků a zjištění …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out if selected variables can be positively linked to successful financing of crowdfunding campaigns in the tabletop games field. Data analysis were done based on data obtained from 328 campaigns found on the crowdfunding platform Kickstarter, using the LIWC2015 tool. Subsequently, a regression analysis was performed, which aimed to reflect the results and to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85072
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Michal Andera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85072
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfunding jako nový nástroj financování neziskových projektů
Filip Černý -
Crowdfunding - způsob financování podnikatelského záměru
Jitka Sejkorová -
Crowdfunding – nástroj pro realizaci inovativních a kreativních projektů
Nelli Gabbiasova -
Crowdfunding jako nástroj financování podniku
Jitka Došková -
Crowdfunding jako zdroj financování vydávání knih
Jaroslav Fliegel -
Equity crowdfunding a návrh kampaně na platformu Fundlift
Vojtěch Voříšek -
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr
Matěj PÁNEK -
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní podnikatelský záměr
Martin HÜTTNER