Ing. Lucie Chlupová

Bachelor's thesis

Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA

Time value of customer care, IKEA’s marketing strategy improvement
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je především hodnota pro zákazníky. Čas je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících výši hodnoty pro zákazníky. V teoretické části práce bude představen správný přístup k zákazníkům díky systému CRM, doporučení pro vhodné plánování, organizování a řízení prodeje i lidských zdrojů. Ve stručnosti budou zmíněny i možnosti průzkumů spokojenosti mezi zákazníky. Dále …viac
Abstract:
The subject of this thesis is mainly the value for customers. Time is one of the most important factors affecting the amount of value for customers. In the theoretical part the right approach to customers through the CRM system, recommendations for appropriate planning, organizing and managing sales and human resources will be presented. In brief, the possibility of satisfaction surveys among customers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication