Ing. Lucie Chlupová

Bachelor's thesis

Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA

Time value of customer care, IKEA’s marketing strategy improvement
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je především hodnota pro zákazníky. Čas je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících výši hodnoty pro zákazníky. V teoretické části práce bude představen správný přístup k zákazníkům díky systému CRM, doporučení pro vhodné plánování, organizování a řízení prodeje i lidských zdrojů. Ve stručnosti budou zmíněny i možnosti průzkumů spokojenosti mezi zákazníky. Dále …more
Abstract:
The subject of this thesis is mainly the value for customers. Time is one of the most important factors affecting the amount of value for customers. In the theoretical part the right approach to customers through the CRM system, recommendations for appropriate planning, organizing and managing sales and human resources will be presented. In brief, the possibility of satisfaction surveys among customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication