Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA – Ing. Lucie Chlupová
Ing. Lucie Chlupová
Bakalářská práce
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Time value of customer care, IKEA’s marketing strategy improvement
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je především hodnota pro zákazníky. Čas je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících výši hodnoty pro zákazníky. V teoretické části práce bude představen správný přístup k zákazníkům díky systému CRM, doporučení pro vhodné plánování, organizování a řízení prodeje i lidských zdrojů. Ve stručnosti budou zmíněny i možnosti průzkumů spokojenosti mezi zákazníky. Dále …víceAbstract:
The subject of this thesis is mainly the value for customers. Time is one of the most important factors affecting the amount of value for customers. In the theoretical part the right approach to customers through the CRM system, recommendations for appropriate planning, organizing and managing sales and human resources will be presented. In brief, the possibility of satisfaction surveys among customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lk61c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Odhad čekací doby pomocí zpracování obrazu
Matěj Chumlen -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá