Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení – Bc. Věra Vašíčková
Bc. Věra Vašíčková
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Customer´s satisfaction and improvement proposals with services of Česká pošta, s.p.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České …víceAbstract:
The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Věra. \textit{Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/s83gr6/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
Vašíčková, Věra. Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Vratislav Vytiska -
Hotovostní a bezhotovostní platby ve státním podniku Česká pošta
Eva Filipová -
Analýza marketingových aktivit Hybridní pošty, produktu společnosti Česká pošta, s. p.
Lucie Grimová -
Role České pošty, s. p. v rámci kontaktu zákazníka se státní
František Maňura -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská