Bc. Adam Kajan

Master's thesis

Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku

Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků a výkonnosti podniku. V literární rešerši je popsána spokojenost zákazníků, v rámci které je přiblíženo, kdo je to zákazník, definice spokojenosti, jak lze měřit a sledovat spokojenost zákazníků a postup měření spokojenosti. Druhá část rešerše je zaměřena na finanční analýzu a analýzu jednotlivých ukazatelů potřebných pro zjištění finanční situace …more
Abstract:
The present diploma thesis is concerned with customer satisfaction and company performance. Customer satisfaction is dealt with in the literary research part of the thesis in which the terms customer and definition of satisfaction are closely observed and explained. Also, it is concerned with the topic of measuring of customer satisfaction and the procedures of measuring the matter. The second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta