Exportní a komunikační strategie značky VOÏVO – Kateřina Pauliová
Kateřina Pauliová
Diplomová práce
Exportní a komunikační strategie značky VOÏVO
Export and communication strategy of the brand VOIVO
Abstract:
The work focuses on processing and preparation of preliminary analysis and company strategy Interaccess, potential domestic and foreign markets. The first chapter is devoted to the fundamental characteristics of Interaccess Ltd. The second chapter analyzes the current marketing environment of the company and its brand VOIVO. The third chapter analyzes the market of wooden shading systems in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Dagmar Chmelíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets -
Export malých a středních podniků
Žanna Janošťáková