Kateřina Pauliová

Diplomová práce

Exportní a komunikační strategie značky VOÏVO

Export and communication strategy of the brand VOIVO
Abstract:
The work focuses on processing and preparation of preliminary analysis and company strategy Interaccess, potential domestic and foreign markets. The first chapter is devoted to the fundamental characteristics of Interaccess Ltd. The second chapter analyzes the current marketing environment of the company and its brand VOIVO. The third chapter analyzes the market of wooden shading systems in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Dagmar Chmelíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28527

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod