Příprava časových řad prodejů při předvídaní poptávky ve výrobním podniku – Zuzana Keprtová
Zuzana Keprtová
Bakalářská práce
Příprava časových řad prodejů při předvídaní poptávky ve výrobním podniku
Preparation time series forecasting sales at the manufacturing plant
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu časových řad a jejich základní postupy. Práce se zaměřuje na přípravu časových řad prodejů, které jsou ve výrobních podnicích často zkresleny nejrůznějšími mimořádnými, ale i periodickými výkyvy. Teoretická východiska práce jsou využita při návrhu metod pro očištění časových řad prodejů, které jsou zkresleny nadměrným používáním cenové podpory prodeje, a jejich …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of time series and their basic procedures. The work focuses on preparation time series sales are in manufacturing companies is often distorted by extraordinary variety, but also periodic variations. The theoretical basis of the work are used in the design of methods for adjustment of time series of sales which are distorted by excessive use of price sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Keprtová, Zuzana. Příprava časových řad prodejů při předvídaní poptávky ve výrobním podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Cenová podpora prodeje v maloobchodě
Kateřina Vejvodová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Martin Kasík -
Fuzzy model pro analýzu a predikci více časových řad pomocí podobnosti
Soheyla MIRSHAHI