Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace – Ing. Tomáš Rys
Ing. Tomáš Rys
Bakalářská práce
Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace
Sport Marketing as an Effective and Versatile Promotional Tool
Anotace:
Práce je zaměřena na téma sportovního marketingu. Teoretická část této práce se zabývá základními pojmy marketingu a integrované marketingové komunikace. Je zaměřena na problematiku sportovního marketingu jako konceptu sjednocujícího sponzoring, reklamu, PR, podporu prodeje a sportovní události. Praktická část přináší analýzu stávající situace ve vybraném sportovním klubu z hlediska nabídky reklamní …víceAbstract:
The work is focused on sports marketing. The theoretical part of this theses deals with fundamental professional terms of marketing and integrated marketing communications. It focuses on the issues of sports marketing as a unifying concept sponsorship, advertising, public relations, sales promotion, and sports events. The practical part presents the analysis of the current situation in selected sports …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a57gu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Martin Hroch -
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář -
Strategická analýza hokejového klubu HC Kometa Brno
Pavel Ryšánek -
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Tereza Babincová -
Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Vojtěch Kaštovský -
Komparace mediálního obrazu Gabriely Koukalové na zpravodajských portálech iDNES.cz a sport.cz
Vendula HOLKOVÁ