Anna-Maria Zwyrtková

Diplomová práce

Exploatace ženského těla v reklamě: sexismus jako marketingový nástroj

Exploitation of the female body in advertising: sexism as a marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce zkoumá exploataci ženského těla a sexu v reklamě. Teoretická část se zabývá ideálem ženské krásy, jeho mediálním znázorňováním a následným dopadem na společnost. Jsou zde uvedeny výsledky již provedených zahraničních výzkumů. Dále je popsán vývoj sexu v reklamě, druhy sexuální informace a nákupní cesta spotřebitele. Praktická část zkoumá na základě kvalitativního i kvantitativního výzkumu …více
Abstract:
The thesis explores the exploitation of a female body and sex in advertising. The theoretical part talks about the ideal image of the woman beauty, its representation in the media and its subsequent impact on society. The first part includes the results of previous researches carried out abroad. It also describes the development of sex in advertising, types of sexual information, as well as the consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2019
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Tomáš Sigmund

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75167

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management