Michal Hlava
Bachelor's thesis
Vliv dezinformací na veřejné mínění
Influence of Disinformation on Public Opinion
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na posouzení vlivu dezinformací na veřejné mínění občanů České republiky napříč celým věkovým spektrem. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s problematikou informačního prostředí, které toto téma obsahuje. Mimo dezinformace vysvětluje další formy manipulace jako je propaganda, misinformace, spin doctoring, fake news a deepfakes. Rovněž poukazuje na dezinformační …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the assessment of the influence of disinformation on the public opinion of Czech citizens across the whole age spectrum. The theoretical part explains the basic terms associated with the theme of the information environment contained in this topic. In addition to disinformation, it explains other forms of manipulation such as propaganda, misinformation, spin doctoring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlava, Michal. Vliv dezinformací na veřejné mínění. Uherské Hradiště, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Process Engineering / Risk Control
Práce na příbuzné téma
-
Dezinformace jako bezpečnostní hrozba v systému ochrany obyvatelstva
Kamila Šimíčková -
Dezinformace v prostředí internetu
Filip Šebek -
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Lucie Hejtmánková -
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaně související s americkým radarem v Brdech
Martin Křenek -
Jazyková manipulace a propaganda v dílech Jana Hostáně pro děti a mládež
Adéla KOLÁŘOVÁ -
Umělá inteligence jako nástroj politické manipulace a propagandy
Jaroslav Štolc -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Manipulace prostřednictvím jazyka a médií v románu 1984 George Orwella
Barbora Mihóková