Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin – Bc. Martin ŽÁK
Bc. Martin ŽÁK
Master's thesis
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Abstract:
Diplomová práce se zabývá regionálními značkami a jejich úlohou na spotřebitelském trhu potravin, kde v teoretické části jsou na úvod vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebitelského chování a vztahu spotřebitelů k regionálním značkám. Následuje vysvětlení pojmů, jako jsou kvalita potravin, bezpečnost a podpora regionálních výrobců a co si lze představit pod pojmy značka a regionální značka …moreAbstract:
The thesis deals with regional brands and their role in the consumer food market, where the theoretical part to the introduction explains the basic concepts related to consumer behaviour and respect for regional consumer brands. The following is an explanation of concepts such as food quality, safety and support local producers and what is imaginable about concepts of brand and regional brand. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁK, Martin. \textit{Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2017. Available from: https://theses.cz/id/s8ssyr/. [citováno 2024-04-23]
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽÁK, Martin. Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureMaster programme / field:
Agriculture Engineering / Agricultural Ecology
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
David Mikulecký -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights