Michaela Velechovská

Bakalářská práce

Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku

The difference in marketing communication between influencers promoting fast beauty and influencers promoting natural cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické a věnuje se támatu fast beauty a přírodní kosmetice. V teoretické části jsou popsány jednotlivé problematické aspekty fast beauty, dále je zde definován influencer marketing a platformy využívané beauty komunitou, jakožto i trendy podporující fast beauty. Praktická část se zabývá výsledky dotazníkového šetření potřebnými pro následný …více
Abstract:
The bachelor’s thesis, through theory and practice, explores the topic of fast beauty versus natural cosmetics. The theoretical addresses the problematic side of fast beauty. It also defines influencer marketing, and introduces the various platforms and trends supporting fast beauty found in the beauty community. The practical component utilizes the results of a questionnaire from which one fast beauty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Klára Mouchová
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.