Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku – Michaela Velechovská
Michaela Velechovská
Bachelor's thesis
Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku
The difference in marketing communication between influencers promoting fast beauty and influencers promoting natural cosmetics
Anotácia:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické a věnuje se támatu fast beauty a přírodní kosmetice. V teoretické části jsou popsány jednotlivé problematické aspekty fast beauty, dále je zde definován influencer marketing a platformy využívané beauty komunitou, jakožto i trendy podporující fast beauty. Praktická část se zabývá výsledky dotazníkového šetření potřebnými pro následný …viacAbstract:
The bachelor’s thesis, through theory and practice, explores the topic of fast beauty versus natural cosmetics. The theoretical addresses the problematic side of fast beauty. It also defines influencer marketing, and introduces the various platforms and trends supporting fast beauty found in the beauty community. The practical component utilizes the results of a questionnaire from which one fast beauty …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Klára Mouchová
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELECHOVSKÁ, Michaela. \textit{Rozdíly v~marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a~influencery propagující přírodní kosmetiku}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/s904p6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková -
Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí
Thi Hoai Lien Phamová