Vliv pohlaví a temperamentu na výkon v testu asynchronních asymetrických pohybů paží – David TERMER
David TERMER
Bachelor's thesis
Vliv pohlaví a temperamentu na výkon v testu asynchronních asymetrických pohybů paží
Effects of gender and temperament on performance in the test of asynchronous asymmetric arm movements
Anotácia:
Tato práce se zabývá vlivem pohlaví a temperamentu na výkon v testu asynchronních asymetrických pohybů paží. V teoretických východiscích práce jsou vysvětlené pojmy jako je nervová soustava, koordinační schopnosti, temperament a pohlaví a v metodologické části jsou popsané metody, které byly v průběhu testování využity. V našem případě nebyl vliv pohlaví a temperamentu na výkon v testu prokázán, ale …viacAbstract:
This thesis investigates the effect of gender and temperament on performance in a test of asynchronous asymmetric arm movements. The theoretical background of the thesis explains concepts such as the nervous system, coordination skills, temperament and gender and the methodological part describes the methods used during the testing. In our case, the influence of gender and temperament on performance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Karel Švátora, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TERMER, David. Vliv pohlaví a temperamentu na výkon v testu asynchronních asymetrických pohybů paží. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Sport in Education / TVVY20