Zlepšení podnikového procesu – Ing. Mgr. Vít Křivánek
Ing. Mgr. Vít Křivánek
Bakalářská práce
Zlepšení podnikového procesu
Business process improvement
Anotace:
Předmětem bakalářské práce s názvem „Zlepšení podnikového procesu“ je analýza konkrétního procesu v podniku a návrh jeho zlepšení. Práce je zaměřena na proces nákupu, který je v teoretické části popsán nejprve obecným způsobem a poté se zaměřením na výběr a hodnocení dodavatelů. Druhá, praktická, část zkoumá dvě výběrová řízení při zařazení nových prvků do volby a porovnává vítězné dodavatele s těmi …víceAbstract:
Subject of the bachelor thesis "Business process improvement" is the analysis of a particular business process and design of its improvements. This thesis is focused on the buying process, which is described in the theoretical part, first generally, and then aimed at selecting and evaluating distributors. Second, practical part, explores two tenders for including new elements and compares the winning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nc3x8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Hodnocení a volba dodavatelů v SCM
Anna Tolstikova -
Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin
Monika Nohýnková -
Výběr dodavatele obalového materiálu ve společnosti MEDIATE s.r.o.
Kristýna Viktorinová -
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
Monika ŠTORKOVÁ -
Výběr dodavatele skladovacího systému ve společnosti SAINT-GOBAIN ADFORS CZ, s.r.o.
Jan Bárta -
Uplatnění metod vícekriteriální analýzy při výběru dodavatele mlékárenských výrobků ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o.
Filip Sobolič