Lukáš Valnoha
Bakalářská práce
Objektový přístup v návrhu RPG hry
Object-oriented approach in design of the RPG game
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh počítačové RPG hry, v podobě objektového modelu. V teoretické části je vysvětlen pojem RPG hra, společně s ukázkami několika představitelů tohoto žánru. Dále je probrán objektový přístup v návrhu software, objektové programování, programovací jazyky a vývojová prostředí. Na konci této části jsou vysvětleny hlavní herní aspekty.Praktická část je věnována návrhu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB6792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Tomášková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Tomáš Kozel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová 2D hra typu RPG - Začarovaný les
Tomáš Zlatohlávek -
Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG
Roman Schneider -
Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní)
Jiří Haša -
Pojem morálky ve vztahu mezi hráčem a videoherním světem RPG her a jeho postav
David ZELÍN -
Plastelínová počítačová hra
Jakub EREMIÁŠ -
Detekce problémů se správou paměti v Java aplikacích
Hung HOANG NGOC -
Nástroj pro poloautomatickou analýzu projektu Java aplikace a vytvoření jeho objektové reprezentace
Lukáš PAVLÍK -
Tool for UML diagram review in software engineering education
Karolína Božková
Název
Vložil
Vloženo
Práva