Zuzana Smočková

Bakalářská práce

Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí

The use of digital technologies to support children's literacy
Anotace:
Bakalářská práce je teoreticko-praktického charakteru. Zaměřuje se na využívání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí předškolního věku. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska, vymezeny pojmy související s gramotností a digitálními technologiemi a popsána následná implementace digitálních technologií do edukačního procesu mateřské školy se zaměřením na čtenářskou pregramotnost …více
Abstract:
The bachelor thesis is of theoretical and practical character. It focuses on the use of digital technologies to support the literacy of preschool children. The theoretical part defines the theoretical background, the terms related to literacy and digital technologies and describes the subsequent implementation of digital technologies in the educational process of kindergarten with a focus on reader …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smočková, Zuzana. Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy