Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí – Zuzana Smočková
Zuzana Smočková
Bachelor's thesis
Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí
The use of digital technologies to support children's literacy
Anotácia:
Bakalářská práce je teoreticko-praktického charakteru. Zaměřuje se na využívání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí předškolního věku. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska, vymezeny pojmy související s gramotností a digitálními technologiemi a popsána následná implementace digitálních technologií do edukačního procesu mateřské školy se zaměřením na čtenářskou pregramotnost …viacAbstract:
The bachelor thesis is of theoretical and practical character. It focuses on the use of digital technologies to support the literacy of preschool children. The theoretical part defines the theoretical background, the terms related to literacy and digital technologies and describes the subsequent implementation of digital technologies in the educational process of kindergarten with a focus on reader …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smočková, Zuzana. Používání digitálních technologií při podpoře gramotnosti dětí. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training