Interní/externí produktová komunikace – Zbyšek Samiec
Zbyšek Samiec
Bakalářská práce
Interní/externí produktová komunikace
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, její následné publikování obecenstvu a zákaznický servis. Praktická část se zabývá vytvořením samotného školení. Začíná průzkumem spokojenosti klien-tů společnosti MKMA s.r.o. …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create interesting and entertaining training for retailers in order to introduce them outcomming products. The thesis deals with theory of correct communication with employees, procedure how to pro-perly prepare a presentation and how to present it to the audience and theory of customer ser-vice. The training itself is in the content of the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/s9f23h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Martina Jelínková -
Prezentační dovednosti v marketingové komunikaci
Maryana Gerey -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Veronika Šatrová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Lenka Dienesová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Adéla Bůrková -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Jana Hůrská -
Prezentační dovednosti v marketingové komunikaci
Veronika Tyllová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Šárka Palečková