Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009 - 2013 – Bc. Tereza Žáčková
Bc. Tereza Žáčková
Master's thesis
Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009 - 2013
Analysis of the activities of the Prague City Tourism in 2009 - 2013
Abstract:
Diplomová práce na téma Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009-2013. Cílem této práce je zaznamenat změny statutu Pražské informační služby v letech 2009-2013, identifikovat jejich vliv na změny činnosti této příspěvkové organizace. V první části se práce zabývá problematikou destinačního managementu, jeho úrovněmi a jeho financováním. Popisuje význam destinačního managementu, jeho …moreAbstract:
The thesis on the analysis of the activities of the Prague City Tourism in 2009-2013. The aim of this thesis is to write down the change in status Prague City Tourism in 2009-2013, to identify their impact on changes in the activities of the funded organization. The first part of the thesis deals with destination management, its level and its financing. It Describes the importance of destination management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6546/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Petr Studnička
- Reader: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová