Theses 

Service Marketing Mix in Chosen Company – Ing. Veronika Beskydiarová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Ing. Veronika Beskydiarová

Diplomová práce

Service Marketing Mix in Chosen Company

Service Marketing Mix in Chosen Company

Abstract: The main objective of the diploma thesis is to describe the service marketing mix of a chosen company. The aim of this thesis is a study of tools of service marketing mix and other factors, which are directly influencing the service industry and the whole process of service delivery. Thesis is analysing the competitors of the company, customer’s characteristics and its promotional effort. This work also brings interesting first-hand information about the carwash industry. It also reveals how such an easy-looking business should also cover all strict requirements, when aiming to be successful.

Keywords: service, marketing mix, service marketing mix, carwash, customer, CRM, satisfaction, marketing, competition, promotion, 7P, 7C, EHRLE, Green Elephant

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 26. 3. 2019 17:43, 13. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz