Ing. Veronika Beskydiarová

Master's thesis

Service Marketing Mix in Chosen Company

Service Marketing Mix in Chosen Company
Abstract:
The main objective of the diploma thesis is to describe the service marketing mix of a chosen company. The aim of this thesis is a study of tools of service marketing mix and other factors, which are directly influencing the service industry and the whole process of service delivery. Thesis is analysing the competitors of the company, customer’s characteristics and its promotional effort. This work …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma