Service Marketing Mix in Chosen Company – Ing. Veronika Beskydiarová
Ing. Veronika Beskydiarová
Diplomová práce
Service Marketing Mix in Chosen Company
Service Marketing Mix in Chosen Company
Abstract:
The main objective of the diploma thesis is to describe the service marketing mix of a chosen company. The aim of this thesis is a study of tools of service marketing mix and other factors, which are directly influencing the service industry and the whole process of service delivery. Thesis is analysing the competitors of the company, customer’s characteristics and its promotional effort. This work …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s80ef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar