Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže – Ing. Jan Šafář, DiS.
Ing. Jan Šafář, DiS.
Bakalářská práce
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Methods and techniques of sales promotion - consumer competition
Anotace:
Podpora prodeje získává v současné době na popularitě a její využití je čím dál tím více k vidění, především z důvodu pozitivních výsledků. Tato práce je věnována podpoře prodeje s hlavním cílem zvýšit prodej lihovin, mezinárodně známé a uznávané značky Metaxa. Během akce (spotřebitelské soutěže), došlo k několika zásadním problémům, které způsobily značné problémy s výběrem hlavní ceny a strategickým …víceAbstract:
Sales promotion is currently gaining in popularity and its usage is more frequently possible to be seen, mainly as a due to positive results. The purpose of this work is to promote the selling. Its main objective is to increase the selling of spirits, internationally well-known and widely respected brand Metaxa. During the event (consumer contest), there were several fundamental problems which have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c8exs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana spotřebitele a nekalá soutěž
Lucie Lukášková -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček