Ing. Jan Šafář, DiS.

Bachelor's thesis

Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže

Methods and techniques of sales promotion - consumer competition
Abstract:
Podpora prodeje získává v současné době na popularitě a její využití je čím dál tím více k vidění, především z důvodu pozitivních výsledků. Tato práce je věnována podpoře prodeje s hlavním cílem zvýšit prodej lihovin, mezinárodně známé a uznávané značky Metaxa. Během akce (spotřebitelské soutěže), došlo k několika zásadním problémům, které způsobily značné problémy s výběrem hlavní ceny a strategickým …more
Abstract:
Sales promotion is currently gaining in popularity and its usage is more frequently possible to be seen, mainly as a due to positive results. The purpose of this work is to promote the selling. Its main objective is to increase the selling of spirits, internationally well-known and widely respected brand Metaxa. During the event (consumer contest), there were several fundamental problems which have …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic