Ing. Martin Mrňák

Bakalářská práce

Struktura klientely Poštovní spořitelny a metody jejího získávání

Structure of Poštovní spořitelna clients and methods of its acquisition
Anotace:
Základním tématem práce je struktura klientely Poštovní spořitelny a metody jejího získávání. Je zde popsána základní charakteristika Poštovní spořitelny, její historie a postavení v rámci skupiny Československé obchodní banky. Nedílnou součástí je i popis spolupráce s Českou poštou a využití její obchodní sítě. V práci jsou také uvedeny základní produkty, které Poštovní spořitelna nabízí v distribuční …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS