Struktura klientely Poštovní spořitelny a metody jejího získávání – Ing. Martin Mrňák
Ing. Martin Mrňák
Bakalářská práce
Struktura klientely Poštovní spořitelny a metody jejího získávání
Structure of Poštovní spořitelna clients and methods of its acquisition
Anotace:
Základním tématem práce je struktura klientely Poštovní spořitelny a metody jejího získávání. Je zde popsána základní charakteristika Poštovní spořitelny, její historie a postavení v rámci skupiny Československé obchodní banky. Nedílnou součástí je i popis spolupráce s Českou poštou a využití její obchodní sítě. V práci jsou také uvedeny základní produkty, které Poštovní spořitelna nabízí v distribuční …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ak6t8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Petr Mikoláš -
Analýza vybraných produktů Poštovní spořitelny
Radka Špírková -
Vývoj monetární politiky a její vliv na bankovní sektor
Linda Janáčová -
Analýza německého bankovního trhu se zaměřením na online sektor
Vojtěch Prchal -
Vliv finanční krize na domácí finanční sektor
Drahomíra Roušalová -
Vstup nových bank na trh v ČR a jeho možný dopad na bankovní sektor
Martin Habina -
Hospodářský cyklus a jeho vliv na bankovní sektor v ČR
Patrik Gabriel