Podpora vztahu se zákazníky zavedením nové elektronické služby – Dana Kodýdková
Dana Kodýdková
Diplomová práce
Podpora vztahu se zákazníky zavedením nové elektronické služby
Support of customer relationship by introducing a new electronic service
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření metodiky pro návrh elektronických služeb (dále také e-služeb) a její ověření při návrhu nové elektronické služby zlepšující vztah lyžařské školy s jejími zákazníky. Tohoto cíle je dosaženo naplněním několika dílčích cílů. Nejprve je provedena rešerše akademických prací, odborných publikací a článků, s jejichž pomocí jsou předloženy teoretické základy týkající se služeb …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a methodology for the design of electronic services (e-services) and its verification through the design of a new electronic service which is improving the relations of a ski school with its customers. This aim is achieved by fulfilling a number of sub-goals. First, the theoretical foundations of services and e-services are presented with the aid of academic papers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49195
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Alena Buchalcevová
- Oponent: Jan Nohava
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49195
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické služby ve vybraných městech Moravskoslezského kraje
Obluková Obluková -
Open government data and electronic public services
Helena Daňková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova