Dana Kodýdková

Diplomová práce

Podpora vztahu se zákazníky zavedením nové elektronické služby

Support of customer relationship by introducing a new electronic service
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření metodiky pro návrh elektronických služeb (dále také e-služeb) a její ověření při návrhu nové elektronické služby zlepšující vztah lyžařské školy s jejími zákazníky. Tohoto cíle je dosaženo naplněním několika dílčích cílů. Nejprve je provedena rešerše akademických prací, odborných publikací a článků, s jejichž pomocí jsou předloženy teoretické základy týkající se služeb …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a methodology for the design of electronic services (e-services) and its verification through the design of a new electronic service which is improving the relations of a ski school with its customers. This aim is achieved by fulfilling a number of sub-goals. First, the theoretical foundations of services and e-services are presented with the aid of academic papers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Alena Buchalcevová
  • Oponent: Jan Nohava

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49195