Bc. Vlasta Magrotová

Diplomová práce

Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí

Marketing communication as a tool for managing human social behavior
Anotace:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce je zjistit podíl účasti marketingové komunikace v řízení společenských procesů a pokusit se zodpovědět otázku, zda je možné marketingovou komunikací řídit a ovlivňovat společenské chování lidí. V praktické části se pokusím ukázat na dvou rozborech, do jaké míry může mít sociální reklama společenský dopad a že ji lze chápat jako nástroj jisté formy ovlivňování …více
Abstract:
Abstract The principal aim of the diploma work is to state share of marketing communications in social process management and try to answer a question if it is possible to manage marketing communications and affect people's social behaviour. In practical part of the work I will try to illustrate using two example studies how social advertisement can affect the society and that it is possible to perceive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní