Umelá inteligencia v digitálnom umení – Samuel Biroš
Samuel Biroš
Bachelor's thesis
Umelá inteligencia v digitálnom umení
Umelá inteligencia v digitálnom umení
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá přínos umělé inteligence ve světě digitálního umění, vizuálních efektů a filmové tvorby. V teoretické části je čtenář proveden vývojem digitálního umění jako takového, vývojem umělé inteligence v uměleckém prostředí, jak funguje a jaké má etické a právní problémy v tomto odvětví. V praktické části je přiblížený nástroj poháněný umělou inteligencí, který generuje nová umělecká …viacAbstract:
The bachelor's thesis examines the contribution of artificial intelligence in the world of digital art, visual effects and filmmaking. In the theoretical part, the reader is taken through the development of digital art as such, the development of artificial intelligence in the artistic environment, how it works and what are the ethical and legal problems in this industry. In the practical part, a tool …viacAbstract:
Bakalárska práca skúma prínos umelej inteligencie vo svete digitálneho umenia, vizuálnych efektov a filmovej tvorby. V teoretickej časti je čitateľ prevedený vývojom digitálneho umenia ako takého, vývojom umelej inteligencie v umeleckom prostredí, ako funguje a aké má etické a právne problémy v tomto odvetví. V praktickej časti je priblížený nástroj poháňaný umelou inteligenciou, ktorý generuje nové …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedúci: Jan Bubeníček
- Oponent: Václav Dušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89604
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Umělá inteligence a její vliv na změnu nároků práce
Martin Rusilo -
Umelá inteligencia v kontexte výkonnosti firiem Autor
Martina Guzlejová -
Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom
Mário Kudoláni -
Diseño de actividades de comprensión lectora mediante la inteligencia artificial
Alice Tučková -
Umělá inteligence ve střeleckých hrách
Lukáš Lipčák -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková