Bc. Magdaléna Lesonická

Bachelor's thesis

Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky

The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Práce je zaměřena na hledání souvislostí mezi mírou odchodovosti klienta banky, měřenou za určité období a tím, zda se tato odchodovost váže k reklamaci či stížnosti, kterou klient bance ve stejném období předá. Dále ve své práci odhaluji spojitost mezi spokojeností klienta a tím, zda je klientova spokojenost ovlivněna kladným nebo záporným vyřízením reklamace či stížnosti ze strany banky. Na základě …more
Abstract:
The work is focused on a finding connections between the clients who left the bank, measured in a certain period and whether these churn rate binds to the clients who submitted a claim or complaint to the bank, for the same time period. Further reveals the connection between client satisfaction and whether customer satisfaction is influenced by a positive or negative response to the claim or complaint …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní