Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza – Bc. Erika Baksová
Bc. Erika Baksová
Diplomová práce
Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza
Branding of tourism destinations in Europe - comparative analysis
Abstract:
The submitted master´s dissertation focuses on the nation branding of Slovakia with the aim to analyze the current state of activities devoted to the promotion of country at home and abroad, also to evaluate their relevance and to suggest possible improvements in this area. The dissertation evaluates which foreign markets are the best source markets for Slovakia and to which it would be appropriate …víceAbstract:
Predkladaná diplomová práca sa zameriava na nation branding Slovenska s cieľom analyzovať súčasný stav aktivít venovaných propagácii krajiny doma a v zahraničí, vyhodnotiť ich relevantnosť a navrhnúť možné zlepšenia v tejto oblasti. Diplomová práca vyhodnocuje, ktoré zahraničné trhy sú pre Slovensko najlepšími zdrojovými trhmi a zároveň hodnotí, na ktoré trhy by bolo vhodné zamerať hlavnú propagačnú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/e2x8t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAKSOVÁ, Erika. \textit{Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/sa0oad/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Manažment a marketing veľkej športovnej akcie
Katarína Kubáňová -
Destinačný manažment a marketing oblastnej organizácie cestovného ruchu
Simona Križanová -
Značka krajiny pôvodu a jej úloha v propagácii krajiny ako destinácie cestovného ruchu
Mária Drotárová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová