Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku – Bc. Jan Špičák
Bc. Jan Špičák
Master's thesis
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Sonic branding is dead: shift from sound logo to complex sound experience
Anotácia:
Magisterská diplomová práce „Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku“ mapuje význam a historii pojmu sonic branding v dostupné literatuře a praxi a zároveň jej představuje jako již nedostačující. Na konkrétních příkladech je ukázáno, zda a jak se mění smýšlení firem při práci se zvukem v rámci public relations a brandingu, jak firmy přistupují k práci se …viacAbstract:
Master's thesis "Sonic branding is dead: shift from sound logo to complex sound experience" maps the meaning and history context of sonic branding in available literature and practice and at the same time presents the term “sonic branding” as insufficient. Specific examples show whether and how the corporate mindset is changing in public relations and sonic branding, how companies approach the sonic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b831n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Sonic branding
Mária Takáčová -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila