Bc. Jan Špičák

Diplomová práce

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku

Sonic branding is dead: shift from sound logo to complex sound experience
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku“ mapuje význam a historii pojmu sonic branding v dostupné literatuře a praxi a zároveň jej představuje jako již nedostačující. Na konkrétních příkladech je ukázáno, zda a jak se mění smýšlení firem při práci se zvukem v rámci public relations a brandingu, jak firmy přistupují k práci se …více
Abstract:
Master's thesis "Sonic branding is dead: shift from sound logo to complex sound experience" maps the meaning and history context of sonic branding in available literature and practice and at the same time presents the term “sonic branding” as insufficient. Specific examples show whether and how the corporate mindset is changing in public relations and sonic branding, how companies approach the sonic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií