Role emailingu v rámci online marketingu v ČR – David Kostka
David Kostka
Bakalářská práce
Role emailingu v rámci online marketingu v ČR
The role of emailing within online marketing in the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce Role e-mailingu v rámci online marketingu v ČR analyzuje nástroj e-mail marketingu v daném období za pomocí analytických metod s cílem zjistit, zda je e-mail marketing stále populární volbou jak u firem, tak zákazníků. S fenoménem reklamy na sociálních sítích je zajímavé sledovat vývoj emailingu v komparaci s nimi. Kromě podrobného rozboru historie, funkce či návratnosti investic e …víceAbstract:
The bachelor thesis The role of emailing within online marketing in the Czech Republic analyzes a tool of e-mail marketing in the given period of time using analytical methods in order to find out wether e-mail marketing is still popular for both companies and customers. With the phenomenon of advertising on social networks, it is interesting to follow the development of emailing in comparison with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eduard Piňos
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Epidemiologické trendy onkologických onemocnění u dětí a dospívajících v ČR
Denisa Krejčí -
Trendy v oblasti logistiky
Richard Stieber -
Trendy a rozvojové výzvy malých měst v jižních Čechách
Veronika Jurečková -
Trendy vývoje de facto států v kontextu proměn teritoriální suverenity
Štěpán Podhrázský -
Trendy ocenění transakcí v private equity
Filip Joachimsthal -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Trendy elektronické obsluhy bankovních klientů
Ondřej Prostecký
Název
Vložil
Vloženo
Práva