Bc. Michaela Choutková

Diplomová práce

Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.

Marketing Project Management of the Hospital Havlíčkův Brod, p.o.
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část práce popisuje poznatky z marketingu, strategického marketingu, marketingového řízení, plánování a komunikace, marketingových analýz ? PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická …více
Abstract:
This master thesis describes the marketing management project of the Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. The topics are divided into two major parts: theoretical and practical. Theoretical part attempts to create insight driven from theories of marketing, strategic marketing, marketing management, planning, communication and marketing analysis, e.g. PEST, Porter five forces analysis and SWOT analysis. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Choutková, Michaela. Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe