PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů – Ondřej Kuděla
Ondřej Kuděla
Bachelor's thesis
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
PR articles as a part of unpaid linkbuilding
Abstract:
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define PR (Public Relations) articles in light of Search Engine Optimization (SEO) and describe the possibilities of publishing PR articles on Internet servers in the Czech republic. In the preamble of the thesis, I introduce the theory of linkbuilding, which improves the position of the website in the search engine results for given key words. Thesis is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27166
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Jan Nemrava
- Reader: Petr Fidler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Linkbuilding: budovanie spätných odkazov – podstata, využitie, metódy
Adela Hrivnáková -
Aplikace pro tvorbu a distribuci PR článků
Hana Vrzalová